Montag, 23. September 2013

ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის თემადიდი ქალაქების მომავალი.
სწავლების საფეხური და კლასისაბაზო/საშუალო.   XI კლასი
ინტეგრირებული საგნები, მასწავლებლის/მასწავლებლების სახელი და გვარიგერმანული ენა და გეოგრაფია.
ნანა ბოჭორიშვილი
მოსწავლეთა რაოდენობა10
განსაკუთრებული მიდგომებისა და საჭიროებების მქონე მოსწავლეთა რაოდენობა და პროფილიასეთი მოსწავლე კლასში არ არის
გაკვეთილის სასწავლო მიზნები ( საგნების მიხედვით)გაიხსენებენ და გამოიყენებენ გეოგრაფიის გაკვეთილებზე ნასწავლ მასალას.
მოსწავლეები გაეცნობიან (გაიხსენებენ) მსოფლიოს დემოგრაფიულ მდგომარეობას.
 დაამუშავებენ საინფორმაციო ტიპის უცხოენოვან ტექსტს.
ეროვნული სასწავლო გეგმით მისაღწევი შედეგები/ ინდიკატორებიგეო.X.4. 2.    აანალიზებს მოსახლეობის სტატისტიკურ მონაცემებს (რუკები, ცხრილები, გრაფიკები, დიაგრამები და სხვა), მსჯელობს მოსახლეობის სიმჭიდროვის, განსახლების თავისებურებების შესახებ;  ადარებს სხვა ქვეყნების ანალოგიურ მონაცემებს და შედეგებს გამოხატავს განსხვავებულ ფორმატში;
უცხ.ს.V.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის დარგობრივი შემეცნებითი ტექსტი (ისტორიის, კულტურის, არქეოლოგიის, გეოგრაფიის, ეკოლოგიის და სხვა სფეროდან) .
1.   ამოიცნობს მთავარ თემას/საკითხებს;
2. ამოიცნობს ტექსტის სხვადასხვა ნაწილში მოცემულ ინფორმაციებს შორის არსებულ ლოგიკურ კავშირებს;
·            გადმოსცემს წაკითხული/მოსმენილი ტექსტის შინაარსს;
·            გადმოსცემს ფილმის, წიგნის სიუჟეტურ ხაზს, გამოკვეთს მნიშვნელოვან დეტალებს;
უცხ.ს.V.17. მოსწავლეს შეუძლია მისთვის ნაცნობ თემებზე ლაპარაკი.


გაკვეთილის მსვლელობა/  აქტივობა და დრო
  •  მისალმება/მოთელვა  (2 წთ.)
  •  მივუთითებ მოსწავლეებს სქემა Ν 1-ზე, რომელიც უნდა შევავსოთ გონებრივი იერიშის გზით. სქემა მოიცავს შემდეგ შეკითხვებს. 1. დაახლოვებით რამდენი ადამიანი ცხოვრობს დღესდღეობით დედამიწაზე?  2.  რომელი კონტინენტია ყველაზე მჭიდროდ დასახლებული? 3. რომელი ქვეყანაშია მოსახლეობის რაოდენობა ყველაზე მეტი? 4. რომელი 3 ქალაქია მოსახლეობის რაოდენობით ყველაზე მრავალრიცხოვანი? 5.რა პრობლებები  შეიძლება წარმოიშვას მჭიდროდ დასახლებულ ქალაქებში. ( სქემას (5 წუთი)
  •     B ფაზა
  • ამის შემდეგ პროექტორის დახმარებით ვუჩვენებ  სლაიდ–შოუს რომელზეც მოსახლეობის რაოდენობაა დატანილი ქვეყნებისა და კონტინენტების მიხედვით.     2. დიდი ქალაქების მოსახლეობის რაოდენობის სქემას აქვე ვაკეთებთ ჩასწორებებს სქემის მეორე ნაწილზე. (5 წუთი.) 
  • შემდეგ ვუჩვენებ  ვიდეო ს  რომელშიც კაცობრიობის დემოგრაფიული ისტორიაა  მოკლედ გადმოცემული. ერთ ან ორ  მოხალისე მოსწავლეს ვთხოვ მოკლედ გადმოსცეს რაც ვიდეოში ნახა და მოისმინა. (3 წუთი)
  • მოსწავლეებს ვაწყვილებ, ვურიგებ ტექსტებს და ვთხოვ წაიკითხონ იგი და თანვე შეასრულონ 2 დავალება: 1. შეურჩიონ  მთლიან ტექსტს 7 სავარაუდო სათაურიდან ერთი და დაასათაურონ ტექსტის 4 ნაწილი. (სამუშაოს მოსამზადებლად მოსწავლეებს ეძლევათ 12 წთ.) საჭიროების შემთხვევაში მასწავლებელი ეხმარება მათ გაუგებარი სიტყვების ახსნაში. 
  •        C ფაზა
  • შედეგების განხილვისათვის  დაგვჭირდება დაახლოებით 5 წუთი. 
  • შემდეგ გავყოფ კლასს 2 ჯგუფად და ვთხოვ დააწყვილონ  12 წინადადება ანუ შეუსაბამონ  1-12 წინადადებებს    A-L წინადადებები.  (5 წუთი). შედეგების განხილვისას ჯგუფის თითოეული წევრი წაიკითხავს ერთ წინადადებას. (3 წუთი)
  • მოსწავლეებს ვეკითხები შეუძლიათ თუ არა მითხრან  მერამდენე ადამიანად დაიბადნენ ისინი დედამიწაზე. შემდეგ ინერნეტის დახმარებით ვუჩვენებ როგორ შეუძლიათ ამის გაგება. ერთი მოსწავლის  დაბადების თარიღის მაგალითზე ვუჩვენებ ამ ინეტერნეტ საიტის მოხმარების წესს. (3 წთ.)
  • საშინაო დავალებად ვაძლევ სავარჯოშოებს მოსწავლის სამუშაო რვეულიდან.  2წუთი.
შეფასება განმსაზღვრელი
საკლასო მენეჯმენტი (საგანმანათლებლო რესურსი) წიგნი, კომპიუტერი, ინტერნეტი, წინასწარ მომზადებული სქემა,სავარჯიშო ჯგუფური სამუშაოსთვის, მარკერი,ჭიკარტები,ცარცი, დინამიკები.
სავარჯიშო ჯგუფური სამუშაოსთვის
1. Die meisten Großstädte auf dieser Welt sind
g.  mit großen Betonhäusern zugebaut.
2. Heutzutage leben weltweit sehra. viele Menschen in Größstädten.
3. Die Wohnungen werden immerk. knapper und teuerer.
4. Nicht allen steht eine Wohnungi. zu Verfügung.
5. Fachleute,die für den Bau der Großstädte zuständig sind,b. schlagen den Bau von unterirdischen Städten vor.
6. In Japan wird in 50 m Tiefe eine Stadt unterl. der Hauptstadt Tokio entstehen.
7. Das Tageslicht soll überc. große Öffnungen und Spiegel in die Tiefe gelangen.
8. Das Problem mit der Zufuhr vond. frischer Luft ist bereits auf biologische Weise gelöst.
9. Millionen  von Bakterien werden sich vonf. den Abgasen ernähren und gleichzeitig für Luftreinigung sorgen.
10. Man will sich in Zukunft aber nicht nur aufe. den Bau unterirdischer Städte beschränken.
11. Die Verlagerung ganzer Verkehrsnetze unterh. der Erde  wird geplant.
12. In den Großstädten werden so große Flächen in den Innenstädten fürj. den Bau von Wohnungen frei.

სქემა Ν1

 1.Ca. wie viele  Menschen wohnen zur Zeit auf dem Erdball?

                                                                                
2. Auf velchen Erdteil wohnen die meisten Menschen?
3. In velchem Land wohnen die meisten Menschen?
4.Nenne drei Städte mit  meisten Bewohner
5. Welche Problemen haben die Städten mit meisten Einwohner?









Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen